درباره تحصیل در رشته پرستاری در ترکیه
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

هدف از تحصیل رشته پرستاری در ترکیه، آموزش و انجام تحقیقات برای انجام خدمات مرتبط با حفاظت از سلامت فردی، خانواده و جامعه است. در این راستا اجرای کلیه فرآیند درمانی لحاظ شده توسط پزشک، بوسیله پرستار مربوطه برنامه ریزی شده و انجام می­شود. همچنین انجام مراقبت از بیمار نیز بسیار مهم است.

تحصیل رشته پرستاری در ترکیه

پرستاری یک حرفه محبوب در سراسر جهان بوده است. در حقیقت رشته پرستاری یک حرفه در حال تکامل است که در زمینه های مختلف با گرایش ها و زیرشاخه های مختلف در رشته پرستاری مانند بهداشت عمومی، پرستار بیهوشی، پرستار مدرسه و بسیاری دیگر تکامل یافته است. تحصیل رشته پرستاری در ترکیه اطلاعات و فرصت های زیادی را برای فرد فارغ التحصیل فراهم می­کند. همچنین کشور ترکیه در منطقه آموزش عالی اروپا شرکت کرده است که فرآیند بولونیا را اجرا می­کند و این امر خود نشان دهنده آن است که سیستم آموزشی ارائه دهنده رشته پرستاری در کشور ترکیه به وجود استانداردهای آموزش عالی و با کیفیت معروف است.

علاوه بر این، دانشجویان بین المللی با انتخاب محل تحصیل در کشور ترکیه این امکان را خواهند داشت که در میان تنوع صدها دانشگاه در ترکیه و محیط چند فرهنگی آن حضور داشته باشند و درحقیقت چه راهی بهتر برای گذراندن چهار سال تحصیل در کشوری پر از زیبایی های طبیعی و میراث تاریخی. اگر مایل به ادامه تحصیل رشته پرستاری در کشور ترکیه هستید، می­توانید با مدرک لیسانس در رشته پرستاری شروع کنید که می­تواند در چهار سال تکمیل شود.

پس از آن، در صورت تمایل می­توانید دوره های تخصصی را برای گذراندن مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترا دنبال کنید. داشتن تخصص در پرستاری به شما کمک می­کند تا حرفه خود را در زمینه های پیشرفته تر و چالش برانگیزتر توسعه دهید. 

https://aralgam.com/%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: